Eestikeelne Piibel 1997
6Jeesusest kui suurest ülempreestrist Seepärast, jättes kõrvale õpetuse Kristuse alguse kohta,suundugem täiuslikkusele. Ärgem hakakem taas rajama alust
meeleparandusele surnud tegudest, usule Jumalasse,
õpetusele ristimisest, käte pealepanemisest, surnute
ülestõusmisest ja igavesest hukkamõistust.
Seda me teemegi, kui Jumal lubab.
On ju võimatu neid, kes kord on olnud valgustatud, kes on
maitsnud taevast andi ja saanud osa Pühast Vaimust,
kes on kogenud Jumala head sõna ja tulevase ajastu vägesid
ning ometi ära taganenud - neid on võimatu uuendada jälle
meeleparanduseks, sest et nad iseendi kahjuks löövad Jumala Poja
risti ja teevad ta naeruks.
Maa, mis joob sagedasti sellele langevat vihma ja
kasvatab kasulikke taimi neile, kes seda ka harivad, saab õnnistuse Jumalalt,
aga maa, mis kannab kibuvitsu ja ohakaid, on kõlbmatu ja lähedal
äraneedmisele, mille lõpp on ärapõletamine.
Me oleme aga veendunud, armsad, et teie puhul on lugu parem ja
pääste võimalik, kuigi me räägime nõnda.
Sest Jumal ei ole ülekohtune, nii et ta unustaks ära teie teo
ja armastuse, mida te olete osutanud tema nimele, kui te aitasite
pühasid ja aitate veelgi.
Me ihkame aga, et igaüks teist osutaks sedasama agarust
lootuse kinnitamiseks kuni lõpuni,
et te ei jääks loiuks, vaid võtaksite eeskujuks neid, kes
pärivad tõotused usu ja pika meele tõttu.
Kui Jumal Aabrahamile tõotas, siis ta vandus iseenese juures,
kuna tal ei olnud kedagi suuremat, kelle juures vanduda.
Ta ütles: „Tõesti, õnnistades õnnistan ma sind ja rohkendades
rohkendan ma sind!”
Ja nõnda, olles pikameelne, koges ta tõotuse täitumist.
Inimesed vannuvad ju kellegi suurema juures, kui nad ise on, ja
vanne on neile kinnitus igasuguse vastuvaidlemise lõpetamiseks.
Just seepärast, et Jumal tahtis tõotuse pärijaile veel
selgemini näidata oma nõu kõikumatust, kinnitas ta seda vandega,
et kahe kõikumatu tõsiasja läbi, milles on võimatu Jumala
valelikkus, saaksime mõjuvat julgustust meie, kes oleme
rutanud kinni haarama antud lootusest,
mis on meile nagu hinge ankur, kindel ja kinnitatud. See
ulatub vahevaiba taha sisimasse,
kuhu Jeesus, meie eeljooksja, on läinud sisse meie heaks,
saades Melkisedeki korra järgi igavesti ülempreestriks.